Meh!

After a lazy sunday is over, I often go to bed thinking about all the stuff I didn’t do; about all the time I wasted on nothing. Where did twelw hours go? How did I manage to fill all these hours that this sunday contained with more or less nothing?

I did do some useful stuff. I cleaned up a bit in my bedroom. All the dust is gone, some skirts that was too small is gone too. And the big pile with clothes on top on my dirty-clothes-basket is gone too. I also made three new christmas-cards. But that was about it!

I could’ve done so much more! I could’ve done laundry, vacuumed the apartment, cleaned my bathroom sink, washed the floor in my apt etc etc. In stead I use my time, no waste it on watching TV and surfing around online. I actually saw a bit of Dr. Phil show today. Come on, Dr. Phill? And even worse, Zoey 101 or what it’s called… Staring Britney Spears’ little sister Jamie. That is all-time-low!

Lazy sundays are the best, but sometimes I wish i’d done more. I’m like ‘meh, now I’ve wasted yet another sunday’.

Oh well… over to something slightly more uplifting. Or is it?

My goals…

  1. Teeth: Perfect. I’m gonna drop that as a goal now, because it’s a routine now.
  2. Walking: Doing good. I walk every day. Even when it’s raining!
  3. Fruit every day. I’m doing ok. Weekend is the hardest. I forgot to eat fruit yesterday, even though I bought a net with clementines. Doh! Today I have. I waited until 22.30 though. Uhm.. waited? I forgot until then. That’s more correct to say.
  4. Be in bed on time: uhm… the clock now says 23.25. Obviously I’m not doing good. It’s so hard! I don’t know what I’m gonna do to change this. I honestly don’t have a clue. Ideas, anyone?

Add any new goals? Nah. I don’t think so. I don’t think I can handle that at the moment. Need to figure out that bed-goal first. And I can’t really come up with any new things I want to have as goal either. Maybe clean a bit every day? Oh god, that sounds boring. Hmmm… I need to think about that one for a while. I know it would make things easier and it would be done more often. One thing each day isn’t much. I’m not gonna decide anything now. Now I better hurry in bed.

I’ll post the new christmas-cards as soon as I got time. Or… more like next time I think of it. haha.

Respond to Meh!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s